Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, April 16, 2011

lelaki hanya pandai main dengan kata - kata kankan ?? :(

hurmmmmmmmm .
sumpah . lagi senang SINGLE . grr ~
da penat nak fikir2 pasaL bende neyy . aku dah penat dipermainkan . 
macam bodoe arkk !!!!
kalau dah sayang dekat orang tuu , buat ape nak berkawan je kankan ?? 
COUPLE je lhaa . haihhh .
thankss lhaa sayang . kau dah buat aku serik dahh . aku dah penat dengan semua neyy . 
semua neyy hanya permainan kau kankan ?? :((
puas hati kau ??
okayy . kau cakap neyy kebaikan untuk kau and aku . 
tapi aku tak cakap ape2 pun . cakap je lhaa kau dah jumpa perempuan yang lebih baik dari aku .
 jangan lhaa bagi alasan macam neyy . aku tak suka lhaaa .
hurmm , tapi thankss 4 everything taww sayang . kau buat yang terbaik dalam hidup kau kayy . 
aku selalu doakan yang terbaik untuk kau doe . hee~
tke cree . sayang kau sampai mati sayang .
salam :DD

No comments:

Post a Comment