Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Monday, October 3, 2011

GOODLUCK sayang :)

Assalamualaikum kawan-2 .
okayy , aku dah makin jarang online sebab adik-bradik aku ade yang nak amek exam PMR dengan SPM so aku kne hormat dorang . dorang kne study . 
esok PMR dah mula , adik aku yang ketiga yang akan mengantikan aku tahun neyy amek PMR plakk . aku yang gabra , = =" 
ape-2 pun shuhada , jngn glojoh time nak jwab soalan . kertas soalan tuu tak pergi mne pun . bce soalan tuu berulang kali kalau adee yang taktahu tuu tawtaww . yakin dengan diri kau .,  plan-2 kayuh . jngan jadi mcam aku . apee pun tak boleh . jangan lpe bce doa tau keding . aku tahu kau boleh buat k . ape-2 pun , GOODLUCK untuk esok adekk . aku sayang kau tau ., aku sentiase doakan yang terbaik untuk kau . and tak lpe pade junior2 aku , GOODLUCK semua . serahkan semua pade yang ESA , asalkan korang dah cbe untuk mendapatkannyee ., :)

No comments:

Post a Comment