Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, February 22, 2012

Asmaa di sekolah :)

hellooo sayang . Lmee aku tak sentuh kau kankan BLOG . hee . sorry laaaa . Sejak ni dah mula busy dahh . Tak terlayan sumeee bnde dibuatnyaa . Yeahh . Hari nii dapat onlinee jugakkk . Sjee sjee nak update blog . Semalam kawan adee bwak camera pegi skolaaaa . So kau tahu tahu jelaaa aku nii bilaa berdepan dngan cameraa macam manee kankan . MENGGEDIK laaa aku dibuatnyaaa ;) ituu biaseeee untuk seseorang remajaa mcam aku nii . Cewahhhhhh . Waktu PJK sumee orang bwakk baju PJ tapi aku buat sekolah tuuu mcam bapak aku punyee . HAHA . Malass doeee , sebab pengawas knee tukaa balik pakai baju sekolah . Kalau yang lain tuu pkai smpai balik . Dorang syiokkk laaa kankan :(




yuppp , aku seorang pengawas . tak skee ? kesah pulak . pfft ~
#Aku akan selitkan cerita gembiraa dalam blog aku nii walaupun dalam hati , ALLAH sahaja yang tahu :')


No comments:

Post a Comment