Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Monday, June 4, 2012

saya.......... LULUS (!)

morning morning and morning awakk awakkk semuaaaa !!
saya ada berita paling gembiraaaaaa ! yeayyyyy !
saya lulus untuk mendapatkan lesen kereta . Jyeahh ! ini yang aku nak dari dulu . Alhamdulillah . berkat usaha aku sendiri , bnyak berzikir waktu drive dengan JPJ tuu , nieeee ganjarannye . heeeee . Aku sukaaaa sngat sngat doeeee . Lepas lulus tuu , aku terus kol papa , buat suare sedih ..... Papa dah diam dah , then aku jerit aku cakap LULUS ! AHAHA . Papa gelak then dia cakap ALHAMDULILLAH . heheeee .
Lepas nieee pergi mana mana , takpayah nak suruh papa lagi kayy . heeeeeee . 
Thankss Allah . 

No comments:

Post a Comment