Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Thursday, July 28, 2011

Program Penyembelihan Ayam & BBQ :)

heyy heyy ,
lme tak update ouhh :(
rindu gler2 seyh . HAHA .

aku nak cite sikit . mnggu lpas skola aku ade buat amali sembelih ayam kodd . :) mmang best lhaa kankan sbb aku ingat nak mkan BBQ jee . HAHA


time neyy ustaz ngah bgi ceramah tentang sembelihan ayam :)



budak2 kusyuk dengar ceramah tuu . hee~


neyy ayam2 dea . sian kankan . aku tngok dri dorang idop smpai kne sembelih :( . rse kesian pun ade , tapi ape boleh buat . kte buat untk kte jgakkk . haihh , aku siap usap ayam2 neyy sblom kne sembelih time uhh . ending ayam2 neyy da ade dalam prot aku daa . :)


ustaz neyy yang ajar bdak2 laki sembelih ayam . tngok tuhh kwan2 , mcam mne nak sembelih ayam taww .


neyy ayam pas kne sembelih uhh . DARAH-2 , terbkak leher ayam tuhh . eeeeeeeeeeeeee~


kwan aku sorang neyy ngah buang bulu2 ayam tuhh sblom bakar . hee~ smile GONDOL :DD


time neyy ayam2 uhh kne peramkan dea sblom bakar . hee~ nyum2 .






time neyy lhaa KEMUNCAK dea . HAHAHA . sedap kankan . ngee~ lapa plakk = ="
lpass dah abiss msak uhh , ape lagi ?? mkan lhaa . HAHA .
then da abis mkan2 uhh , dah knyang perut , kteorang menggedik dpan camera plakk . HAHA .




end by me :DD

No comments:

Post a Comment