Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Monday, August 1, 2011

RAMADHAN pun bermula sayang :)

heyy heyy ,
follower asma ape khabar ?? sehat takk ?? hee~
dah msok bulan pose dah sayang . SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA yerkk korang ~ ngee~
HAHA , semalam malam dah umumkan hari neyy pose , then aku pun buat lekk je dlu . lepas tuu , SUE kol rumah , ajak pegi TERAWIH . adess , malass kodd . then dea ajak2 jgak . tape lhaa , pegi pun dpat pahale gakk en en en . then dah siap2 , tnggu pnyer tnggu tak smpai2 . aku kol dea , aku ckap aku gerak dlu . ok lhaa ~ then aku dah smpai msjid , bwah rmai plakk orng , aku naik atas . hee~ dah bentang SEJADAH sume , aku pun dah siap pkai telekung , sue pun smpai . borak pnyer borak pnyer borak , waaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiikkkkkkkkk ~ MAK napie sembhyang dekat atas jgakk . adess , jntung aku dah lju kodd . ngee~ . then aku pndang dea , dea pun pndang aku , troiiihhhh aku SENYUM . HAHA . dea pun SENYUM balik . waaaaaaaaa~ terperanjat boboy ~ hee~
first time doe tngok mke mak dea depan2 , then aku tngok kakak dea , adek dea . senyum jgakk . ending , dorang smbhyang baris kteorang . sblah2 lagi tuhh ~ wowww ~ HAHA . then dah abis smbhyang , aku nak tnye psal kuih kat mak dea , err err sue suruh aku pergi jee . then aku pegi lhaaa . alahai ~ mak dea ok lhaa rpenyerr ~ hee~ korang nak beli kuih takk ?? beli dri mak napie taww . ape2 hal bgitahu aku . hehe .
balik tuu ~ dah salam2 , then balik jalan kaki dengan sue jap sblom abg dea amek , ending nmpak BUDAK COMEL pkai kain pelikat naik RZX . HAHA . tergode doee ~ HAHAAH .  dea tak lpe jnji dea . reti pkai rpenyerr kain pelikat itu budak ?? hehehe . ending . ESOK PUASA SUDAH ~

No comments:

Post a Comment