Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Friday, August 19, 2011

untung kau :)

heyy blogger ,
rindu korang . dah lmee tak updatee kankan .
whatcha doin babe ?? sehatt ?? ngee~
pagi2 bngun2 menggigil kesejukan . bhaha . demam kankan =='
haihh , mcam2 bnde aku pike . dah tak larat palee otak neyy nak tnggung . aku rsee kau untung glerr sayang . rmai sayang kau . aku baru buat kau sikit , kau dah updatee status kat FB kau then dorang maki-2 aku kat situu . aku bcee smpai habiss . aku sabar . then air mtee aku turun plan-2 . aku taknak lap . biaa jee . aku pun dah lmee tak mnangis sbb bnde-2 mcam neyy . mnangis bkan sbb KELEMAHAN aku but sjee nak TENANGKAN HATI . aku bcee komen-2 dorang . aku plan-2 scroll mouse aku . bcee smpai lebam . then aku tngok relationship aku ngan kau adee lagi . aku ingat kau dah buang . haihh .
orang dah ckap kat kau , BUNGA BUKAN SEKUTUM  . kau tnggu apee lagi ?? pergi lhaa cari yang baru . aku buat mcam neyy bkan aku tak sayang kau lhaa . kau takkan faham . sumee laki ingat , suruh cari yang baru sebab ingat pompuan tak sayang dorang . heyy heyy , aku buat mcam tuu sbb aku tahu aku tak baguss untuk kau . aku nak kau cari yang lgi baguss dari aku tahu tak !!!!
aku pun tak tahu apee status ktee skrang . baru SEMINGGU 3 HARI , dah mcam neyy jadi . belum lagi sebulan , setahun , seabad kankan . haihh .

end by me : SPEECHLESS :(

[Jangan Ucapkan selamat tinggal jika masih mahu mencuba , Jangan menyerah kalah jika masih berasa mahu berusaha , Jangan menafikan erti cinta jika masih gagal melupaknnya]

No comments:

Post a Comment