Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Tuesday, April 10, 2012

Maafkan saya :')

Selamat pagiii korang . Aku bangun awal doee hari ini . Hari nieee cuti padahal ., HAHA ,. Kjap lagi ade latihan nasyid dekat sekolah . Hmmm , mcam tak cuti jeeeee . Takpeelaa . Untuk NAURAH ULFAH , tolak tepi semua masalah .
Pagi pagi aku dah menggedik depan webbie . HAHA . Syok pulakkkk . Sjee nak tunjuk mteee mcam panda dekat korang . Lalalalalalaa

  

Sblom aku nak mandi, siap siap nak gerak kjap lagi , tbe tbeee hati rse bersalah dekat someone . Hmmm . Ntah laaaa . Sjee nak buat statment terbukaaa dkat blog niee . Sape yang bcee blog buruk aku nie , Just nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku tawwtaww dekat awakk . Banyak sangat salah and silap saya dekat awakk . Sampai tak terkata kankan . Thanksss sangat sangat dekat awakk . Thanks banyak luangkan mse dngan sye tawwtawww . 

# Akan mencari kebahagiaan yang baru :)

No comments:

Post a Comment