Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Friday, April 6, 2012

Macam takpercaya -,-

Hello andaa semua , sekarang jam menunjukkan pukul 2.30pagi dan saya sebenarnya baru saje bangun dari tido . HAHA . Penat bhaiii . Tido sampai tak ingat dunia . Orng msg dngan kol pun tak sedaq . Hihihi . 


mukaa macam nak mintak kaki saiz 12 je . HAHA . heheeee . 
Baru lepas mandi doee . Wangi kankan aku . HAHA . Korang kata aku busuk , taknak kawan korang ., Pegi duduk jauh-2 . HAHA

Back to the topic , Jyeahh !
Esok pagi kena dengar ceramah ambil lesen selama 6 JAM . ihhh ~ kawwkaww . Bosan tahap gaban laaa aku dekat situu . Papa pun baru je bagitahu aku sebelum magrib tadi . Tibe tibe jee dia tnye
Papa : esok kau ade ape-2 tak dekat sekolah ?
Aku : Takde kot , knape ?
Papa : esok kau ade teori 6 jam
Aku : what ? mcam tuu je bagitahu , angin takde , ribut takde , bukan nak bgitahu awal-2 . urghh .
Pastu , dia suruh  bukak laci tv dekat depan . Ada buku soalan ujian komputer tuu . Ehh , senangnya dia bercerita . HAHA . AKu pun bukak laaaa laci tuu . Memang yelah kankan . Papa tak main-2 . Siap selit resit  name aku sekali dalam tuu . Eleh , nak tunjuk pengorbanan dia letuwww #asmaa ! hargailah sikit ! ishh .





Korang tngok lah tarikh dekat resit tuu ? Ntah bilaa ayah aku daftar kan , petang tadi letueww . Tak pasal-2 kenaa bebel dengan aku . Yelaa , manee tak nyerr , bukan nak bagitahu awal-2 yang ayah aku tuu nak daftarkan aku minggu niee . Haihh . Trauma bawak kereta manual doe . Auto boleh laaa . Mcam mne laa kalau aku lulus ujian komputer tuuu ? Then nanti test driving , woahhh . Cuak bhaii !
Ape-2 pun , Thankss papa . Sngat sngat . 
Goodnight , sweetdream stalker . ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment