Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Tuesday, November 1, 2011

cuti sekolah tak lame lagi

haii semua . hee~ 
sehatt takk ?? aku hrap korang baik-baik ajaa yaaaa . heee~
yupp , tajuk kat atas memang ditunggu2 kan bdak2 skolaaa mcam syee kankan . HAHA . 
yelaaa , mne taknyerr . tak pyah pgang buku , nyanyi lagu negaraku lagi , tak pyah ikut peraturan sekolah .
cuti sekolah dah dekat doe . sepatutnyaaa HAPPY tapi bagi aku tak . tahun neyy tahun last bagi form 5 dngan aku . haihh . lain gilerrr rse kalau takde dorang nanti weyh . dorang aku dah anggap mcam adek bradek . kuat giler rseee sayang aku kat dorang .
  CINTA BERMULA DARI PERSAHABATAN :)
betul tak korang ? = ="
badge tahun neyy baru aku ree rapat gler2 dngan dorang . dulu takde laa rapat sngat . lepas cuti ekolah neyy , mesti sunyi takde korang kankan ?? ya allah , budak2 mlayu bkannyer ramai pun dekat skolah tuu . nak harapkan form 5 laa yang MASUK AIR dekat situu . 


msee neyy dekat jusco . best kankan korang time neyy . hbis practise nasyid , teros gerak snee . lepass tuuu buat tempat kat ARENA MAKANAN tuu mcam tempat kitaaa . gelak snee sini . mcam takde mak bapak plakk . haiyooo . aku rindu time neyy doe . aku dah anggap korang mcam kakak aku sendiri . baik buruk blakang citaaa , KAWAN TETAP KAWAN :)
mcam2 ragam aku kenal dripade korang . heee~ gaduh2 pun , nanti baik balik . HAHA . ble pikee balik , mcam bodoe pun adee kankan tapi itulah pengalaman pahit , manis , masam . cehh , sume adee laaaa . lengkap gituu ~ 
gambar neyy jee aku jadikan kenangan untuk aku . cehh , nseb baik ade gambar . yang pasti , dekat hati aku neyy , aku ingat korang selalu . aku selalu doakan kawan2 aku sehat wal'afiat . AMIN .
semogaaa berjayaaaa di dunia dan di akhirat .,
aku sayang korang ketat2 , sendat2 , kuat2 . ktee kwan sampai mati tau .












end by me :)

No comments:

Post a Comment