Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, November 9, 2011

ya sudahlah :)

hee~ tbe tbe minat lagu neyy . terus buat lagu untuk blog . yeayyy .
blog aku dah lme mnyepi . haihh . taktahu nak citee apee . bnyak sngat crite tapi tak snggup nak luahkan . 
minggu depan abang aku SPM . aku pulak  yang gabra . aku sayang kau bob . aku taknak tengok kau susah nanti .
kau lelaki , aku harap kau paham yee . kau harapan keluarge . lagipun papa tak minta bnyak dari kau tapi asalkan dapat smbung blajaa .
 buat yang terbaik untuk diri kau dngan family kitaa k bob . aku doakan yang terbaik untuk abang aku sorang neyy . aku adee kau sorang jee bob .kau sorang jee abang aku .
 aku takdee sape nak gurau2 kalau kau gaduh dngan aku kankan .
dngan shuhada dngan mardhiah aku tak ngam sngat . aku anggap kau mcam kawan aku . HAHA . kau laa TER-paling kpalaa tawww . 
kau comel bob .
 kau buktikan dekat papa yang kau boleh k .kau nak papa belikan kau motor kankan bob ??
buat dea percayee dekat kau k abang . sayang kau tahap gaban bob .
ILOVEYOUBOB <3

No comments:

Post a Comment