Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, November 23, 2011

saya bangga dilahirkan dalam keluarga sayaaa :)

assalamualaikum korang :)

apee khabar yee ? hee~ 
sekarang musim bolaaa kankan . tapi tadi MALAYSIA kalah ditangan syiria . ouhhh , tidak mengapa . merekaa penat . mane taknyaa , rehat cume sehari jee . tuu pun tak ckop kankan . TAHNIAH pasukan MALAYSIA :) 
yeahh , KELUARGA ITU BAHAGIA :) #paham ?
aku tak bapee paham sngat tapi yang dapat aku gambarkan yang ayat tuu nak bagitahu kitaa yang KELUARGA MEMBAWA KEBAHAGIAAN . taktahu btol ke tak laa kankan tapi ituu bagi aku laa. bagi korang taktahu plak aku ... heee . ehhhh ehhh , apee2 jelaaaa asalkan kitaa bahagiaaaa :) 
aku doakan korang smogee bahagiaaaa ke akhir hayat yaaa :)
adik-beradik aku sumee ade 4 orang . aku anak yang ke -2 dripadaa 4 . ank sulung smpai ank ke-3 sume bezaa setahun jeee . tahun niyy kteorang FORM  5 , 4 , 3 and yang bongsu tuu jauh sikit serongnyaaa . HAHA . darjah 3 tahun neyyy . yang sulung abang aku , yang ke-3 ngan 4 adik perempuan . adoyy . 4 orang neyy pun mak aku cakap dah mcam ade anak 12 . HAHA . kerenah mcam2 . adee yang cepat touching laa , menggedik sanee sini , panas baran  , ehh , mcam2 laaa adaaaa . lengkap perasaaanyaaa . heee~ aku bangge lahir kat kluarge neyy . ALHAMDULILLAH :) thankss ALLAH <3

adik beradik perempuan(gambar abg takde) : from left -----> NUR ASMA FAIZA , NUR ASMA MARDHIAH and NUR ASMA SHUHADA :)



#cemburu dengan KETINGGIAN adekk aku . arghh !


3 comments:

  1. bez2..dpt fmly happy go lucky hehe

    ReplyDelete
  2. @fatin : hee ~ thankss

    arnabs : alhamdulillah , bersyukur jaa ^^

    ReplyDelete