Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Friday, June 24, 2011

DIA :)


haaa , sapekah dea ? haha , 
jngn pike2 bkan2 eyhh . dea pngkat abg daa . hee~
nme dea ISNALDI B. NASRUL :) . umur ta pyah tahu lhaa en en en ?? agak2 je lhaa . tak penah jmpe lagi but hbungan kteorang ketat gler2 . haha .
dea bnyak mngalah dengan EGO aku . kdang2 dea pun EGO gak tpi ble dengan aku , dea ta brani nak tunjuk sngat EGO dea . haihh , ntah lhaa . bnyak2 bdak kat FB , dea sorang lhaa ta penah lost contact lgi . jarang doe dpat orang mcam neyy , dea tak penah jemu nak layan aku . hee~
 tuu yang aku ske ble borak-2 ngan dea . tak penah bosan . ade jee yang nak disembangkan . mke dea mcam QUE HAIDAR kankan ?? HAHA . kdang2 abg aku sorang neyy msok air gak . tuu yang best layan dea :DD
aku bnyak share story dngan dea . dea pun kdang2 gak share story dea ngan aku . da lme knal dea ?? nak kte lme sngat lhaa kankan tpi boley lhaa . Dea bnyak ajar aku tentang KEHIDUPAN .
wowww , hebatt kankan ?? UNTUNG LHAA DEA DAH MAKAN GARAM DULU . *betul ke ape aku ckap neyy ?? hentam sje lhaa labu .hehehe . 
bnyak ayat2 dea yg bagi pengajaran dekat aku . contoh , POST aku sebelum neyy . haa , dea laa yang bgi ayat tuu . alaa , bese lhaa , orang mcam dea dah bercinte . mesti dah rse pengalaman psal cinte kankan ?? 
okayy lhaa , jam dah pukul 5.00 pgi neyy . mte dah berat . grr~ 
tke cre taww korang . hee~ lap you :) byee . :DD

No comments:

Post a Comment