Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, December 21, 2011

part 1

malam malam update blog . terbaik kankan weyyy ? HAHA .


ASSALAMUALAIKUM KORANG :)

aku pun taktahu nak update apee niyy sebenarnyee tapi update jelaaa . malasss nak layan FB aaaa . nanti layan punyee layan , tak sedar dah pukul bapee dah . lagi satu , nanti CIK ABANG sayaaa cemburu . cemburu tandeeee sayang kankan ? so takpeelaaa . kitaa ikut jee kehendak diaaaa . hee ~
kau nak tahu something tak sayang ? aku sayang kau sangat2 weyyy . sumpah , sayang kau sangat2 .  kau pandai amekk hati aku . walaupun kitaa selalu gaduh kankan . hee . kau bnyak sabar dengan aku sayang . aku sayang kau banyak laut weyy . 
doakan jodoh kitaa kuat kayy sayang . kau knee bnyak sabar dngan aku tawwtawww , 
ILOVEYOUMORETHENCHIPSMORE :)


# sayaa minat budak ini :) HAHA .
comel kankan ? wowwww~  

No comments:

Post a Comment