Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, December 21, 2011

Part 2


#gunakan perkataan SAYA untuk kali ini . hee ~

hello semuaa . saya tahu takdee orang TERJAH blog saya pun kankan ? tapi saya kesah apee .
 tangan niyy still nak menaip gak . heheh . takpelaa . celoteh sorang2 boleh kankan ? saya tak kacau orang pun kankan ? HOHO .

hari ini nak cerita pasal ape yaa ? adesss .
tengah menunggu keputusan PMR adik aku sekarang niyy . berapa laa yang dea dpat kankan ?
 haihh , takpeelaaa shuhada . dah lepas , lepas jelaaa . kau fokus yang akan datang nanti kayy kecik .
apee pun terjadi , aku tetap sayang kau tau . 
# aku sibuk kte orang , tapi tahun depan aku yang amek SPM . HAHA . APTB :P


No comments:

Post a Comment