Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, December 31, 2011

part 13

heloo and selamat malam semua :)
yeahhh ! hari ini 31/12/2011. sekejap lagi pukul 12 tengah malam dah TAHUN BARU untuk 2012.
apee azam korang ea ? hee~ nak tahu jgak ouhhh . blurb blurb . azam aku tahun baru ini , INSYAALLAH nak buat yang terbaik dalam SPM nanti . aku nak bnggekan keluarge aku . doakan untuk aku yee korang . and kpade sume kawan-kawan aku , kalau aku adee buat salah and silap , aku nak mintak maaf dari hujung rmbut smpai hujung kaki aku auww . aku tahu aku adee bnyak buat silap dekat korang and aku nak mintak maaf :) tamao laa dendam-dendam dngan aku auww . ngee~
jngn nak sambut new year sngat laaa kankan . berdose woiii !!! aku bukan kesah sngat pun psal new year niyy tapi just berazam jee . heheehe .
selamat datang TAHUN 2012 :DD



1 comment: