Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, December 24, 2011

Part 8


heloooo semua . 
asma dimana , asma disini . HAHA . #bosan doe !
okayy , baru lepas hirup tomyam . perghh !! sedap sehingge menjilat jari doee . ngeee~
bile pike-pike balekkk , minggu depan dah start sekolah . and bermula laaa aku sebagai PELAJAR TINGKATAN 5 dan akan menduduki SPM tahun 2012 . pfft~ HAHA . Tahun niyy papa cakap takboleh main-main dahh . Penentu msee depan kitaaa kotttt . 
Papa cakap ----> takkan result kau tak elok , kau nak kerje KFC , MC DONALD jeee sampai ke tua? kau tuu perempuan , pikeee sikit . Untuk masee depan kau jgakk . KAU HARAPAN AKU . # ayat niyyy mendalam sampai 7 kaki . HAHA . 

---> PENGAWAS :)

yeahhh ! aku lupee plakkk aku jadi pengawass dekat sekolah tuu . dulu-dulu sebelum aku jadi pengawas , aku pnggel pengawas-pengawas tuu ANJING SEKOLAH . tup tupp , aku plakk kenaaa jadi # DIPAKSA JADI PENGAWAS (!) 
ughhh ! menyesal pun takdee gnee doee . dah last year sekolah tahun depan . buat ajee laaaa apee yang disuruh kankan . 


hello , sayaa NUR ASMA FAIZA ROSZI . Sayaaa pengawas di SEKOLAK MENENGAH KEBANGSAAN KEPONG BARU . Tahun 2012 sayaaa akan menduduki SPM . Doakan kejayaan saya yerkk korang . terima kasih daun keladi , jasaa korang akan aku ingat sampai mati . 

end by me :)

No comments:

Post a Comment