Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Wednesday, December 28, 2011

part 11


hello semua and selamat pagi dunia nurasma :)
yeahh ! aku dari semalam tak tido lagi woiii . perghh ! terbaik dari ladang teh , cili , boh , ape2 jelahh. HAHA . and sekarang aku dekat sekolah mak aku . boleh blogging and layan FB japp sebab dekat rumah takboleh nak onlinee daaa . mak bawak laptop pegi sekolah and dripade aku dkat rumah takde buat ape-2 and dengan takboleh tido lagi , baik aku follow je makk pegi skolaaa . dpat breakfast dekat kedai mamak sbalah skolaa mak niyy . ngehh ngehh ^^
pagi niyy aku sarapan nasi goreng dngan air milo ais . pagi-pagi dah minum aiss tawtaww. ending saket perot . HAHA . mngelabah je kau niyy asmaa . tuuu laaa , nak sngat sarapan kankan . haaaa, amekk kawwww !! sekali puakee niyang rapik datang perut kau baru kau tahu langit tuu tinggi ke rendah . heheh . sebenarnyee mtee dah ngantok doe . ughhh ! nanti terlelap karang tkut AIR MAWAR keluar plakk kankan . adesss . # memang tak laaa .

--> semalam dea beriye-riyee suruh aku online cepat-cepat esok pagi(hari ini) sebab dea cakap dea ade buatkan something untuk aku . aku tnye dea ape bndee , dea sruh aku check sendiri esok . ughh ! # kau ingat aku niyy seorang yang penyabar ke haa ? memang tak lagi laa kankan . pastuu , aku geram sngat , aku bkak FB aku dri HP abg aku , then tngok ade orng inbox aku . aku bkak INBOX , nmpak nme dea . then aku CLICK message dea tuhh . bukak-bukak message uhhh , dea buatkan header untuk saya smpai pkul 5 pagi sebab dea baru belajar buat dekat photoshop . sumpah terharuu weyyy , asal kau buat smpai mcam niyy haa ? takde keje ? nak tnggu mtee kau jadi mcam PANDA ke ? grrr~ sabar je laahh asmaa . lantak dorang laaa kte header tuu buruk , hodoh , tak cantik . kesah plakk aku . yang aku tahu , bnde tuuu memang comel mcam aku . HAHA # perasan bodoh !
thanksss awakkk tawww ^^


layan facebook kjap laa . heeee~ 
cauu cin cauuu ^^

end by me :)

No comments:

Post a Comment