Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Sunday, January 1, 2012

part 14

ohoiiiiii ~ hyee hyeee korang . lalalala~ 
tahun baru dol ! update blog untuk tahun baru . 01/01/2012 . heeee~
hello 2012 , be nice to me okayy . LOL xd
yeahh ! baru skarang update blog . petang tadi tak sempat laa sebab kluar dngan family pegi beli barang sekolah . pfft~ yee yee , aku budak sekolah lagi , so what ? nak perli aku ? sape kesah plak kankan ? grr~ okayy ! aku kesah sbenarnye . ughh !! tamao laa perli-perli . sakit hati tahu tak ! HAHA. apee laaaa , tahun baru kankan , korang mesti laa buat baik . takkan tahun baru terus buat jahat plakk . astagfirullah , minta ALLAH jauh kan . heee~
hurmm hurmm lagi dua hari nak sekolah . sumpah tak percayeee dohh ! arghh ! 
taknak pergi sekolah boleh tak ? suruh orang culik aku . bhahah . ehh takde laa teruk mcam tuu . ishh ~ apee kau merepek niyy asma . aduhaiii ~ takpe takpe , kalau hujan nanti , aku main hujan smpai demam . HAHA , boleh kankan . lalalalla~ boleh laaa ! sapee katee takboleh ! ishhh ~ 
kataa kan ceceecinta cececintaa . HAHAH . 
LOVEYOUALL 

end by me :)

No comments:

Post a Comment