Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 7, 2012

part 18


hello sayang :) heee~
selamat tengah malam . jam menunjukkan pukul 12.40 tapi matee aku tak mengatuk-ngantuk lagi weyy . hari ini handphone aku senyap jee :) takpee , aku faham . sebab takde orang mesej aku pun . yeahhh . kenaa biasekan diri asmaaa :') ituu pilihan aku . yeahhh . 
tadi lepak dekat pasar malam :) jyeahh ! jmpeee membe-membe yang habis sekolah #bangge leuwtuu . HAHA . justt nak cakap aku sayang bestiee aku . korang jangan nak kutuk-kutuk aku yang masih sekolah lagi okayy . sabar jap korang ~ aku hanya memerlukan msee setahun jee . lepas tuu baru laaaa merdeka. bkan merdekaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , tapi merdeka. #ade fullstop kan saif ? HAHA . jangan jeles dngan lagu aku niyy tau saif . aku dah amek dulu . HAHA . layan je laaa dol !
ILOVEYOUALL :D

No comments:

Post a Comment