Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 28, 2012

Saya share BLOG adek saya :)

heyy hello , dan selamat petang kpadee stalker blog asmaa ^^
hari ini lain dripde yg lain . Aku pun taktahu knapee . Mungkin esok nak sekolah kot :') 
okayy , aku nak promote mlog adek aku . Sbenarnyee aku takde keje , tapi memang blog adek aku ptut di-promotekan . Blog dia comel dripade aku . heehee # okayy aku jeles !
Link blog adek aku --> PINKY MONSTER
Btw intro dia , nama NUR ASMA SHUHADA ROSZI , 16teen , Belum berpunya lagi *jangan nak menggatal okayy , Dia memang ske edit-2 blog dia sampai comel mcam gini . pfft ~


Korang follow laaa dia ehhh . Korang nak BLOG korang kenaa promote jugakk . Buat entry pasal asmaa dkat blog korang . Lpas tuu SHOUT dekat tagboard okayy . :) 

No comments:

Post a Comment