Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Sunday, January 8, 2012

part 20


hello guysss . malam - malam aku blogging . jyeahh .
petang tadi tak sempat lahh sebab tolong papa kemas rumah then kawan aku datang nak lepak for the last time before dea pindah :') . timee tuu dah pkul 3 lebih , izzati kol rumah aku . then dea tnye , knapee tak angkat hp ? suee kol laaa . then aku ckap laa , ehh , sorry laaa . aku dekat luarr . tngahh tolong papa kemas depan tuu . then dea cakap , okayy okayy . 4 lebih aku smpai . the kteorang letak . aku smbung kemas rumah . then nak dkat pukul 5 lebih , tak smpai-2 lagi . aku dah rsau dah . yelaa , tkut dorang tnggu aku kee kankan ? mne laa tahu , hp aku dalam bilik . HHAHA then aku msuk rumah , kol dorang . then ckap tak gerak lagi . fuhh~ selamat . ngeee . then sue smpai dulu dkat rumah aku pastuu baru okiee smpai . HAHA , malu aku dol . kawan-kawan tngok aku tngah sapuu lntai . perghh , berpeluh-peluh aku tadi. 
dah hbiss sapu-sapu sumee tuu , papa suruh pegi lepakk dulu sebab kawan aku dah tunggu lmee . then aku ajak pegi lepak kedai mamak ., HOHO . lepak lepak , dah nak magrib , rsee mcam skjap jee . haihh . tuu laa , korang datang lmbat sngat . then sblom antaa sue balik rumah , kteorang adee amekk gamba untuk kenangan . haihh . gelak gelak pun tapi dalam hati ALLAH jee yang tahu :')

|
|
|
V
just take care of this good  :')

No comments:

Post a Comment