Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 21, 2012

Peluang :)

selamat pagi korang . dahh mandi belum niyy ? hewheww . Mesti belum kankan . Okayy takpe takpee , asmaa faham . Tuu rahsiaa kitaaa kitaa je okayy ^^ . Aku pun taktahu nak blogging pasal apee pulak pagi-pagi nii . Otak aku lmbat pulak refresh nyaa . hewheww.
 Okayy , back to the topic . PELUANG ? hmm , cerita pasal peluang ehh ? hmm hmm , okayy mcam nii . Kalau kitaa dah bagi peluang dekat orang tuu banyak kali pun , tapi asyik asyik bendaa yang samaa jee jadi balik , korang takkan nak bagi peluang lagi ? Betul takk ? Bukan kitaa tak sayang dekat orang tuu , tapi biarlah jodoh yang menentukan kitaa nanti . Ntah laaa , aku pun taktahu nak cakap macam manaa dahh . Aku harap korang faham entry aku nii pasai apaa nohh :) 
kbyeee :D

2 comments: