Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 21, 2012

Begini laaa :')

heyyy heyyyyyyyyyyyyyy !!!!
Asmaaa menaip lagi lahhhh . hewhewww .
Blog sayaa dah comel . Baru adee mood nak ber-blogging kankan . Orang tengok pun senyum sorang-sorang jaa depan lappy dorang . HAHA # jangan nak perasan sangat laa asmaa . Dorang punyaa blog lagi cantikk dari aku :) adoyyy . Sebernarnyaa aku tengah bosan sekarang . Tengah pikee nak tukaa num phone ke taknak . haihhh . Ntah lahhh . HP aku senyap jeee . sekarang bercintaa dalam diam jee . Walaupun dea tahu benda ni , tapi takpelaaa . Aku taknak bagitahu bnyak banyak kali pulak kankan . Tepuk dada , tanyaa seleraa asmaa . Lelaki cepat bosan dengan perempuan kankan ? hee~ takpe takpeee . Kalau takdir tuu memang untuk kebaikan , aku redha seadanyaa :') walaupun hati aku takdapat nak terima satu hari nanti . Aku akan cbee untuk terima jugakk . heee~
Dah dahh , jangan nak berceloteh panjang-panjang :)

# aku jumpee kau tadi (!) seminggu dah tak lepak dengan kau doee . HAHA . 
senyummm :)

1 comment:

  1. hehe . mcm tu~ . jom bace entry latest tia . something in my opinion

    ReplyDelete