Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Thursday, January 26, 2012

Rindu kau BLOG (!)

DUNIA NURASMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asal kau buat aku mcam nii ? Seminngu tak takdpat update blog psal kau tahu tak , sampai aku dah cari pengganti untuk kau , baru kau boleh LOGIN ! ishh ~ Kau nii memang sajee je kankan. Takpee takpee , kau dah boleh login skrang ni , aku bersyukur jee . Thankss to HAFIZ . Aku taktahu nak balas mcam mne jasee kau . Aku rindu gilerr dekat blog ni . HAHA . ILOVEYOU .
okayy okayy , Lagi beberapa jam lagi , umur aku akan ke 17tahun . Yeayy . Boleh amekk lesen kretaa dahh kankan . Maii maii . Kitaaa turun town kayy . HAHA . Aku happy sngat sebab aku boleh blogging dkat sinii . taktahu mcam manaaa nak ckap . Mungkin ni hadiah aku dapat untuk hari jadi kot . Bhahahaa . Memey laaaa kankankan . Perghh ! Menghitung jam pulakk skrang . Esok dorang plan nak kluar , taktahu boleh ke tidak . Mintak mintak boleh laaa yee papa :)

No comments:

Post a Comment