Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 7, 2012

part 19


hello dan selamat pagi butee kpadee korang .
okayy jam menunjukkan pukul 8.30pagi dan aku taktido lagi dari semalam . kawwkaww gak kankan kau niyy asmaa . baguss anak roszi sorang niyy kankan.
tbee-tbee jee teringat bende yang dah lepas . perghh mcam-mcam doee kenangan yang takboleh lupeee . dari situu aku kenal semua orang . yeahh .
MASJID AL-QURTUBI  tempat tuisyen aku dulu and ROSZI'S CORNER depan rumah aku . tempat selalu kami lepak . haihh . tapi sekarang tinggal kenangan je kankan .
 weyyy korang , korang dah jauh niyy . semua dngan hala tuju masing-masing .
okayy finee , aku faham . semua dah besaa kankan . mne pikee nak lepak dngan aku dahh . pfft~
yelaaa , aku yang sombong . aku laa yang kne carik korang kankan . lupee laaa . = ="
dulu takde plakk bagi alasan mcam niyy . grr~ sabar laaa asma . PEOPLE CHANGE :')
gamba-gamba niyy jee kenangan yang aku adee , hrap korang sayang hubungan kitaa dlu kayy .
 JUST MISS THE OLD DAYS :')

Roszi's Corner :)
|
|
|
V








time tuisyen
|
|
|
V




just rindu time niyy . aku nak jee putar balik msee niyy korang just takdapat . tiap-tiap hari aku teringat balikk msee niyy . taktahu knpe . :') sebab timee niyy aku kenal semua orang yang aku sayang . korang memang kawan aku sampai mati weyyy :)

----> Syed Hanafi - kerja sekarang
---> Saif Ali Khan - Rider Pizza Hut
---> Hafiz Rahim- Budak Hot KL
---> Ilya Athira- GulaGula Singer
---> Nur Suhailah- Still Contact
---> Nur Izzati- Pindah Sekolah
---> Afiq Naqui- Taktahu hilang kemane
--->Edir haidir- Lama Tak jumpa kau 

harap sehat sajee ehh korang :)

#air matee aku berhargee sngat-sngat . demi korang aku keluarkan sebab aku rindukan kitee yang dulu :'(

No comments:

Post a Comment