Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Thursday, January 5, 2012

part 15


heloo korang , asmaa takboleh tido sekarang .
 lme tak update blog dol , padahal baru 2 hari . HAHA .
-> baru 2 hari sekolah , rse mcam dah 5bulan . HAHA . 
hari pertama ---> yeahh , bangun awal doe aku . HAHA . taktido dari semalam . kaww kaww en aku . penye semangat pegi sekolah . ending dalam kelas , bateri dah lemah ==" . kelas aku tingkat 2 , hujung blok doe . kau boleh bayang tak , aku nak kejar msee rehat , dngan bertugas ronde blok lagi . touff ! , penat laa woii ! takpee asma , tahun niyy kau SENIOR , tunjuk pailang sikit laa kawan . HAHA . then msee hari pertama tuu , dapat buku teks tapi aku takdpat sebab bku teks tahun lepas aku tak antaa-antaa lagi . itu baru KEPALA TAU . HAHA .

hari kedua ---> aku bngun lmbat sikit pagi tadi , sebab aku tido lambat semalam . HAHA . takpee , nseb baik sume barang aku dah siapkan . then pegi skola , punye smangat nak hantaa buku teks FORM 4 punye tahun lepas , ending tak boleh antaa sebab aku tak balut sume buku tuu . dalam hati aku , aku dah maki2 dahh cikgu tuu . HAHA . gileee doe , berat kott buku-buku tuu . 14 buku , sume tebal-tebal . ughh ! esok kneee bwak balekk . #@%##&& .
then lepas rehat , kawan-kawan form 4 datang dekat aku , then okie dngan farah cakap , dorang esok last sekolah dekat situu :'( . dekat situuu jgak aku maki dorang . haihhh , time baru nak rpat , sume pergi . blee tak rapat , taknak pulakk pergi ,. grrr~ sabar asmaa , tuu pilihan dorang , aku cmee perlu doakan yang terbaik untuk dorang je :') . aku just nak yang terbaik untuk adek-adek aku . nanti masuk sekolah baru tuu , kau jngn lpee kteorang dekat sini eaaa korang . aku dah anggap korang mcam adek-adek aku weyy . jangan lpee aku tawww . korang kat snee , jge diri . kat sneee takde sapee nak tngok-tngok kan kauu . asrama kankan ? buat yang terbaik kayy korang . aku just nak ckap , AKU RINDU KORANG :') 
buat malu jee nangesh depan korang tadi . haihhh . tuu laaa diri aku . luar nmpak kasar , dalam hati adee taman :') . 
tahun niyy , tak sempat nak masuk nasyid dngan korang kankan , tuu laa yang paling terkilan tahap gaban . tahun lepas plan mcam-mcam , ending senyum jelahh :)

with NUR IZZATI :') 



tengok mcam mne aku peluk kau okie :')
mesti aku rindu kau weyyy .  haihhhh .

--> gambar dngan farah takde :(


Nur Suhailah :)


kau tak pindah :) nseb baik adee teman kan ?
 kau teman aku kayy sue . dorang tuu nak tinggalkan kitaaa :'(


# kawan datang dan pergi :'(

No comments:

Post a Comment