Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Saturday, January 14, 2012

Pagi :)


hello guyss , good morning , selamat pagi sumee . 
cipta rekod untuk hari ini . taktido dari semalam . taktahu kenapee . haihhh . dunia dunia . mcam-mcam dugaan Engkau berikan kepadee hamba-hambamu yang lemah ini . lepas satu-satu . tapi takpee , mungkin adee hikmah disebalik apa yang terjadi kankan . InsyaALLAH .
so pagi ini , taktido lagi then aku taktahu nak buat apee . Baru lepas OTP dengan someone . jyeahh . Nseb baik kau adee sayang . Aku taktahu nak sembang dngan sapee dah pagi-pagi butee semalam . Nak onlinee semalam , dah bosan laa pulakk . Nak update blog , dah update dah untuk malam tadi . Then tunggu dia habiss kejee , dea meseg aku . Aku tak balas pun sebab aku tertido sekejap . #sekejap je pun . lalala~
Then dea kol , dea cakap nak gayut tak . then aku cakap , up to you , Then dea cakap , okayy okayy . Then dea kol aku gne 3G , Memang menggiler dengan kau . Kau buat aku lupee msalah aku sekejap sayang . Thankss sangat-sangat , Kau tempat aku meluahkan masalah aku sekarang ;') Dah hbiss OTP sumee tuhh . Dea suruh aku tido , aku cakap , yeeee , tido pasti tido pasti . sorry sayang , aku takdapat nak tido sampai sekarang . Aku taktahu kenapee . Aku rindukan seseorang . Kau pun tahu aku rindu sape kankan . 

Cerita kedua pulakk ----> KAWAN :')

kalau kawan kitaa dalam masalah , kitaa mesti tolong kankan . Lainlah kalau kawan tuhh tak cerita apa-apa dekat kitaa , memang laaa kitaa taktahu . Aku sebagai kawan korang pun , aku taknak bende yang tak elok jadi kat korang . Aku bukan mak korang nak tengok apee yang korang buat selalu . Korang kenaa laa selalu up to date dekat aku doee . Sorry laaa kalau kau rasee aku niyy buat semak jee dalam kepalaa otak korang . Aku just nak yang terbaik untuk kawan-kawan aku . Tuhh jeeee . Kalau korang adaa masalah besar pun , jangan lah buat benda-benda yang takbaik nohhh . Ingat ALLAH . pleasee lahh . Be MATURED sikit . Jangan berfikiran mcam budak-budak . Tuu jee aku mintakkk dari kawan-kawan aku sekarang kayy .

end by me :')
mood : speechless :'(

No comments:

Post a Comment