Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Friday, January 13, 2012

part 22


hello guyss , malam-malam aku update blog jap lahh . 
baru lepas buat homework sejarah #damn . first time aku rajin giler doe . haiyaa . ALHAMDULILLAH . aku harap kerajinan aku niyy smpai hbis SPM . AMIN . korang doa-doakan laa jugakk . malam niyy layan blog jappp . ayat jiwang nak keluar sngat malam niyy . taktahu kenapaa :) 
dan mungkin jugak sebab AWAK :')

dalam dunia ni orang cantik memang ramai. tapi bukan semua orang cantik tu untuk kamu. dalam dunia ni tak kurang juga lelaki tampan. tapi tak tentu lagi lelaki itu milik kamu. dalam dunia ni masih ada wanita dan laki-laki yang baik. namun bukan bermakna dia juga untuk kamu. hargai la apa yang kamu ada. kerana barangkali dia sebaik-baik yang kamu ada. :)

and lagi satu ayat yang aku minat -- Ustaz Azhar Idrus :)



No comments:

Post a Comment