Welcome to DUNIA NURASMA♥♥♥. Kalau dah baca tu , jangan lah lupa follow Asma balik ye Nanti korang beritahu dalam SHOUT BOX, InsyaALLAH Asma follow korang balik. Terima Kasih :)

Monday, January 16, 2012

Cinta Sampai Ke Syurga ♥


hello kpadee sapee yang singgah blog sayee . Smoge hari ini lebih baik dripade sblom nyer . AMIN :)
Hari ini aku nak bercerita tentang TAJUK dekat atas tuu . yeahh ! 
Hari ini aku takpergi sekolah , so aku duduk dekat rumah taktahu nak buat apee . Then aku rsee nak online . Rse nak update blog tapi taktahu nak update apee . So aku cari idea-idea yang menarik sikit untuk dikongsi . Bila aku cari ilham sikit dekat GOOGLE , aku jmpee satu tajuk yang agak 'menarik' perhatian aku . 
BISMILLAH :)

Adalah mustahil seorang lelaki boleh membawa seorang wanita bersiar-siar ke bulan atau planet di cakerawala...
Tetapi tidak mustahil seorang lelaki boleh membawa seorang wanita ke tempat yang lebih indah dari bulan iaitu SYURGA ...

CINTA SAMPAI KE SYURGA

Adalah tidak mustahil seorang lelaki inginkan soerang ratu yang tercantik sebagai peneman di dunia 
Tetapi tidak mustahil seorang lelaki inginkan seorang bidadari sebagai peneman di SYURGA .....

No comments:

Post a Comment